Packlista:

Åh herregud. Nu kommer vi till att packa då, jag HATAR att packa för när man väl har packat klart så känns det alltid som om man har glömt något. Fy, men ska göra en lista så jag har koll på vad jag har packat ner, annars blir det så rörigt ;)
 
  Kläder tills på söndag
 
 Smink
 
 Tandborste, sminkborttagning osv.
 
 Sänglakan och handduk
 
 Dator + laddare, mobilladdare & hörlurar
 
 MJUKISKLÄDER!! + tofflor
 
 Keps
 
 Pengar och busskort
 
 Ska också packa ner kläderna jag ska ha på mig imorgon, men jag ska ha mjukiskläder på mig på bussen så jag får byta om när jag kommer till Göteborg, asså ni fattar inte hur mycket jag lääängtar!! Kommer inte kunna sova ikväll hehe :$
 
Idag ska vi hinna med att fixa naglarna och gå till affären för att fylla på busskorten och sen till banken för ett ärende. Sen ska vi väl se på någon film o så, chill fan!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0