Nytt i garderoben

 
Blev lite iaf! :D Älskar mjukisdressen, åh so gosii <3 Haha tredje tjcktröjan jag köper från bikbok, typ samma modell? Men dom är så fruktansvärt skönt och passar perfekt till vintern, så köpte jag matchande mjukis haha... 
Köpte ett linne också, dock är det stort för det är medium, och det fanns inte mindre storlek men det var halva pristet så köpte det ändå.
 
Haha påminner mig om ett par vita jeans med hål och nitar på som jag löpte på gina för 99 kr när dom egentligen har kostat 400-500 Kristen nånting jeans, har andvändigt dom en gång.. :( Men jag gillar egentligen inte vita jeans för dom blir ju smutsiga så lätt! xd
Kom på nu att jag köpte en one piece, i barnstorlek (170), hahahahah skjut mig!! 
 
Ska till kyrkan nu, sen plugga... två förhör och ett prov imorgon. Fast glömde dock tyskan i skolan så.. :( Men just nu i provveckorna hinner jag verkligen inte med bloggen, förlåt för det men skolan går före bloggen.
Har blivit värsta pluggisen men jag satsar på betygen nu, kan slappna av på fredag. Ska ha roligt hela helgen och sen nästa vecka kommer allt att vara som vanligt igen. Puss homies <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0