Nytt i garderoben

 
Är jättenöjd över det jag köpte idag, hihi stolt typ? ;) Nej men det är saker som jag verkligen behöver och kommer andvända. Tyckte att hårbanden var jättesöta, och det är perfekt i vinter om man vill ha toffs men inte frysa om öronen! :D Köpte också en plånbok, dyr var den men värt för dragkedjan på den som jag hade innan var knas så behövde en ny! O en svart tubhalsduk som kommer andvändas mycket ;) Är sugen på att köpa en sån med luva? Så najs att ha i vinter också...
 
Sen till svinborsten, haha låter knas men den är jätebra verkligen! :D T.ex om man vill ha volym i håret så kan man tuppera och sen ta med denna borsten lätt över håret så det ser borstat ut, skiiiitsmaaaaaart, och så är den bra för löshår! Tog bort lappen på den förut om ni undrar för jag skulle andvända den...
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0