Nyckelring

Haha jag och Rebecka kunde inte låta bli att köpa varsin nyckelring på Liseberg. Vi åkte balder tre gånger, första kortet blev åt helvete. Andra gånen ville vi inte vara med på kortet för vi åkte samma tåg som min crush. HAHAH skoja men det var en jättesöt kille som jag hade "kontakt" med. Han kolla på mig o jag kolla på han, hahaha omg. Nej men seriöst, så ah (a) 
 
Jag blev inte bra alls :( Men vi hann inte köa en gång till innan vi frös ihjäl, blev riktigt kallt där runt sex så vi drog då "hem" :D Åh jag har haft en sån underbar helg med beckis <3 <3 <3 
Jättedåliga bilder men orkar inte ta kort men kameran och sen överföra, det är mas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0