Lista med frågor

Senaste:

 

Låt du hörde: Kärlek vid sista ögonkastet - maskinen

 

Film du såg: Hatchio, haha .. om inte serier räknas då? Ser ju nästan aldrig på film :$

 

Mat du åt: Sen skolan, pommes o nått..

 

Kram: Kommer inte ihåg haha!

 

Puss: hm?....

 

Känslan: Rastlöshet.

 

Bråk: Den du!!

 

Resa: Vet inte? :D

 

Glädje: allt :D ja, jag är glad nu! 

 

Längtan: Helgen!!

 

Dröm: Den senaste jag kommer ihåg är att gröna ormar attakerade mig, haha jag drömmer så jävla cp drömmar asså.. 

 

Personen du träffade: syster

 

Person du pratade i telefon med: syster

 

Personen du fick sms av: irma

 

Gången du var utomhus: När jag gick från bilen till huset 

 

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, öh längesen?.........

 

 

Antingen-eller-frågor:

 

Storstad eller landet: Storstad såklart! Mycket roligare för det är ingen liten jävla håla där det inte händer någontging!

 

Hamburgare eller pizza: hamburgare

 

Kött eller fisk: Kött (a)

 

Hund eller katt: Hund! 

 

Aftonbladet eller Expressen: Same shit, whatever

 

McDonalds eller MAX: mcdonalds

 

Charter- eller skidsemester: vet ej vad charter är (????) och jag åker inte skidor så vettifan ;)

 

Sverige eller Utlandet: Utlandeeeeeet ofc!!

 

Sport eller nyheter: Nyheter?.....

 

Hockey eller fotboll: Fotboll.

 

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingeeen roll…

 

Sommar eller vinter: Sommar kanske! ;)

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp:

- Maaaaat, mat, mat, mat & mer mat

 

Fyra saker du inte kan vara utan: 

-Min mobil

-Min dator (<333)

-Mina vänner och familj (!!!)

-Nagellack

 

3 saker du inte kan äta:

- Leverpastej

- Blodpudding

- Äcklig fisk

 

Två saker som gör dig glad:

- Det gör min glad att ha saker att se fram emot.

- Känslan efter man har pluggat och tänker, fan va grym jag är som kan allting!!

 

En sak du gör oftast flera gånger i veckan:

- Tar kort kanske? .......

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0