Ja... Vad händer till helgen då?

 
 
Kom på att jag hade glömt att berätta vad jag ska göra i helgen, hehe :$ Men jag och min homie Rebecka ska sova här hos mig imorgon, sen kör mammi oss till tåget (som går sju) så ska vi till göteborg och sova där (!!!:D) hos min pappas kompis, hon bor i en lägenhet men längst ner i hyreshus bla grejen så finns det jättefina rum man kan hyra så vi ska sova i ett sånt rum. 
 
 
På lördagen ska vi till Liseberg, det är därför vi åker så tidigt. Så vi är i Göteborg vid halv tio och då ska vi lämna all vår packning, det lär ju bli en del... Sen ska vi dirr till starbucks, haha no 1 på listan!! Så tar vi en latte (ooooh så coola) och går mot Liseberg och spenderar dagen där!
På lördag kväll ska vi bowla på star bowling, typ disco bowling. Har varit där förr och det är askul där, jättebra musik osv. Fast ska kolla det nu om man kan boka tid eller något...
 
På söndagen ska vi stå upp rätt så tidigt, kanske 8? För vi ska ut på stan och käka frulle, sen ska vi shoppa, fika och så! Vi ska ta en buss som går runt tre, så är hemma runt fem och på söndag kväll ska jag vara med någon! ;)
Så helgen kan inte bli bättre!! I love it, har längtat efter detta, typ för länge. Hahahaha...
 
Here is my beautiful best friend <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0