DAMN FÖRÄNDRAS ELLER?! :O

Haha skolkorten kom idag, slet upp kuveret innan jag ens hade kommit till dörren. Åt hlevte.. :( Asså klasskortet blev sådär, är inte nöjd men det kunde ha blivit värre liksom. MEN NI SKA SE KORTET PÅ BARA MIG, asså fy... Jag okkar inte heller att mitt hår står rätt ut på båda bilderna @@
 
Jämförde med förra årets foto. Jävlar vad jag har förändrats, saknar verkligen mitt hår... Tänk om jag hade sparat håret, då hade det varit jättelångt nu ju. Ångar verkligen att jag blev blond, så inte värt det! :( Kunde gå till skolan utan att ha plattat håret för det var redan fint när jag vaknade och nu låter jag jättekonstigt. Men när jag vaknar så står håret ut mot alla håll och kanter.. 
 
Har faktiskt funderat på att färga det brunt och köpa extentions. För det är sjukt gött att vakna med fint hår liksom, man behöver inte platta det då heller eftersom man sover med fläta och det blir fint när man tar ut den. Nackdelen med extentions är att håret blir slitet så jävla fort.
Förra sommaren hade jag i mina extentions EN MÅNAD, så kostar det 800-900 kr. Men som sagt, ska tänka på det för jag har ju "nyss" köpt clips, men kanske någon som vill köpa dom? HAHA SKOJADE!!! Men man kan ju färga det brunt, så kan man ha clips när man har tagit ut extentionsen :) BARA EN TANKE...
 
Det är riktigt pinsamt att lägga upp domhär bilderna, herregud :( O nu tänker ni "ah hon skulle ju inte lagt upp dom om hon inte tyckte att dom blev bra osv." Men klassfotot kommer ni se ändå, förra årets har ni redan sett. Men bilderna på bara mig har ni inte sett men jag lägger upp dom ändå så ska ni se hur mycket jag har förändrats ENLIGT MIG 
 
 
 
OCH DET ÄR NU NÅON JÄVEL SÄGER, ÅÅÅH NEJ HON LA UT EN BILD PÅ MIG, MEN VET NI VAD? ALLA KOMMER ATT SE DOM ÄNDÅ :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0