Dagens hiss/diss

 
  Jeffrey Campbell, haha behöver jag ens säga något mer? ;)
 
  Att denna helgen kommer att bli grym!!
 
  Träning, får mig att bli piggare, tro det eller ej haha. Nej men man känner sig så "stolt" eller vad man ska säga när man har ansträngt sig ordentligt ett pass. Jag blir besviken på mig själv någon gång efter när jag tänker, fan jag kunde ha gett mer.. 
 
 
   Tråkigt väder.. Får mig på dåligt humör när det är regnigt dag in och dag ut. SPECIELLT NÄR MAN SKA GÅ UPP TILL BUSSEN. Hösten är värst, men vintern är helt okej, så mysigt att sitta inne framför en film på kvällen när det mörkt, men det dåliga är ju att man knappt kan göra något. 
 
   Att det är sjukt mycket plugg domhär veckorna, ska ha prov torsdag/fredag och ett på tisdag nästa vecka, glosor och förhör. Läsläxor o allt. Men ska kämpa på tills jullovet, vill vara stolt över mina betyg. Kalla mig pluggis eller vad fan ni vill, jag ska ha bra betyg!!
 
  Att jag inte kommer på något mer haha, har lite bloggtorka faktiskt. Vill komma med något nytt, förslag? .....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0