Blogg från förra sommaren

ÅÅÅÅH!! <3 Föröskte komma in på min och Cassandra gamla blogg, och jag lyckades. Har läst allting nu, hela bloggen och fan vad jag saknar den tiden. Vi var med varandra typ varenda dag, vi hade gjort upp ett "annie och cassi schema" där vi kryssade i när vi kunde vara med varandra, vilket var minst 4 gånger i veckan.
Vi sov hos min pappa som bor i grebbestad centrum, vi gick och tog kvällsdopp, var med kompisar, och det värsta... HAHHAHAHAHAH GISSA VAD VI GICK RUNT OCH SA?! Scheeeenare ove!! Asså till random folk... Vi var lite pinsama...
 
Haha åh saknar den tjejen och förra sommarn, när vi var i hamnen i fjb, tog ännu mer kvällsdopp och var med massa nere i hamnen till sent på kvällarna. Får ont i magen när jag tänker på det för det var nog den bästa sommaren i hela världen, fy!!<3
 
Vi hade så galet kul, kommer också ihåg när vi skulle till skogen och ta kort, så låg det en plastpåse med gult och rött garn i och vi trodde att det var ett dött huvud och vi sprang så jääääävla fort ut ur skogen, haha panik fick vi och sen visade det sig bara vara garn.. Haha.. Neee,, ska sluta tjata. Gå in och kolla vetjjaaaa, 
 
http://dinabrudaar.myshowroom.se/
 
 
"Om ni vill veta vad vi har på oss så är det typ shorts och magtröjor ;) " 
Åh herregud.... xD
 

Kommentarer
Postat av: cassanndraa

FYFAAAN, ORKAR INTE SKRIVA ALLT HÄR MEN DEN SOMMAREN VA BÄST!!
saknar dig!

Svar: HELT OSLAGBAR!! Orkar inte hur roligt vi hade, varenda jävla dag, fyfan!! Åh miss uuuu!!!!!!!!!!
annie lundbohm

2012-10-04 @ 19:30:41
URL: http://nattstad.se/cassandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0