Bara att fortsätta...

Sitter och rensar bilder i mobilen, fasen vad många bilder jag har!! Helt sjukt, innan jag började hade jag 2200, fattat inte hur jag har kunnat tagit så mycket bilder i somras alltså, haha ..
Men nu ska jag ta bort dom flesta, mobilen laggar ju så tror att det kan ta rätt mycket plats att ha många bilder + jailbreaket som tar asmycket plats.. Hehe wooops!;)

Har kommit till skolan började nu, haha shiet vad många minnen som kommer fram när jag gick igenom bilderna från i somras. Trots vädret så hade jag galet kul, fast det var ju mindre bra att sommaren bara ruuuusade iväg. Längtar tills nästa, ska till turkland med min bästa vännnnn IRMAAA :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0