Back on track!

Så, nu kan jag fan andas ut för allt är klart nu i skolan. Valde att ta det lugnt med bloggen för jag har inte gjort något annat än att plugga och det är kanske inte så roligt att läsa om... Men nu är alla prov o skit klara så det känns asgött verkligen! :D
 
Idag är det ju torsdag = städa, haha fy vad kläder det ligger överallt :( Det var liksom fint när jag åkte till Göteborg och från söndag - tills idag har det inte sett så fint ut... Men det får fan gå undan för klockan fem ska jag på pumpen, haha fy.. Dubbel träningsverk eftersom det var räckövning idag på idrotten, sträckte ju vaden :( Fyfan alltså...
 
Så jag får helt enkelt blogga mer när jag har duschat o så seeeen !!! :DD Har ju saknat bloggen lite (a) Nej men det känns så tomt haha!!

Haha söta beckis och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0