And I'm down...

Är så fruktansvärt trött, vart ju spinning idag och det var naaajs, som vanligt då asså! ;) 
Men när jag kom hem rasade jag ihop. Jag orkar inte, varenda gång någinting inte går bra så faller jag. Då skiter jag t.ex i att plugga och äta även fast jag är skithungrig för jag får ingen lust med någonting. Är typ inne i någon depp period?.. Vet inte, vill inte någonting just nu tankarna snurrar och jag vill bara stänga av allt.
 
Imorgon ska jag åka från skolan vid tolv, så ska jag in till torp med min mamma och min lillasyster. Ska först och främst kolla min syn, hoppashoppashoppas att jag slipper gladögon. Kommer ändå inte andvända dom ändå isåfall... Bara hemma kanske... Jag passar verkligen INTE i glasögon, haha ;o & efter det ska jag hitta en mössa (!!!!!!!) 
 
Har två andra ställen jag MÅSTE till SNART! 
 
 IKEA!! Herregud, jag måste seriöst få upp dom hyllorna snart annars blir jag galen, är trött på att sitta på golvet och sminka mig. O nej jag vill inte stå upp
 
 Nordby, måste hitta skooooooooor!!
 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0