Varmt i vattnet

Haha det känns som jag kommer bli sjuk bara för att jag badade förut, fast de va ju inte kallt direkt! Va ingen skillnad från när man va i vattet och på land, dock så öööööösregnade de så regnet gjorde ont typ som hagel? Nej men de gikc bra iaf, blev redan jätteblöt påvägen ner, vi va tvunga att gå för alla cyklar som står här hade punka typ, jaja. 
 

Det va läskigt att bada faktikst, när det va jättemycket vågor o så. Har ju fobi för att vara i vattnet själv, då får jag ngt ryck och tror att jag ska dö, att en haj kommer... Försöker att inte tänka så men det gör jag iallafall, inte kuuul :O Haha när jag var liten så trodde jag att dedär bandet Lordi stog på botten och ville dra ner mig, va så rädd för dom... -.-
Badade håret också, va lite svårt att låta bli när det regnade!! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0