Utvilad

Hej på er! Gick inte och la mig förens halv 4 igår, haha ett tips- drick inte redbull på kvällen, det blir inte så bra i slutändan. Fast vaknade kvart över 11 så är rääätt så utvilad :)
 
Det är söndag idag, vart är sommaren -.- Blir så arg :( Vill utomlands, som alla andra ska. 
Idag så händer det ingenting tror jag, väntar på Lisa ska vakna, hon va uppe ännu längre än mig igår. Hon satt och höll på med iMovie på hennes dator, haha.... Jag ska iaf inte låta henne sova så länge till ;) Nej men ska väcka henne halv två om hon inte har vaknat :p Ska fråga ifall vi kan gå ut och springa elr nått, är så uttråkad :/
Kunde inte uppdatera mer igår heller, för internet va damp här 
 
Där ligger hon och sover så gott ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0