Söndag....

Det känns verkligen som söndag, en seeeg jävla dag :/ Kom hem vid halv 2 kanske och då hoppade jag dirr i duschen, kände mig så ofräsch för jag duscha aldrig igår efter badet, för vi har inget varmvatten hos pappa eftersom vi grejar i köket typ... 
 
Dagens planer är att bara ta det lugnt, ska ha en ansiktsmask, måla om mina naglar och se på Gossip girl... Skönt! Är så sliten efter igår, vi tre delade på min 120-säng, med ett täcke.... Inte så skön sömn... Vi alla vaknade vid 5, då hade vi sovit 3 timmar, vi satte oss upp och pratade sen försökte vi somna om, men de va fan inte lätt för jag har ingen rullgardin hos pappa så de va skitljust i mitt rum.. :( Men jag lyckades somna vid 6 kanske, så vaknade vi halv 10.... Har sovit förjävligt ;dddd
Uppdate later on!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0