Snabbt om dagen

Idag fick jag sovmorgon, som vanligt nästan :D Det var bara jag och mamma hemma idag för alla andra var tydligen borta någonstans? haha.
 
Men iaf så åkte jag och mamma ner till g-stad, vi käka på resturang, eller jag hehe för mamma hade redan ätit lunch hemma ? Men efter de så gick vi i några butiker, kul........ Njaaa men fick med mig ett vitt linne hem och lite grejer til naglar. Bland annant en sån nagel bortste grej så man kan göra egna mönster på sina naglar, det ska jag testa imorgon, o sen några klistermärken man kan sätta på o dom silvriga grejena längst till höger satte jag på mina tår för jag hade sååhäääär tråkigt, haha........
Men de blev najs med ett jätterosa naglack under, lägger dock inte ut bild för jag hatar fötter ;) 
 
Sen fick jag med mig lite andra smågrejer, deo, schampoo balsam osv.  När jag kom hem gjorde jag ingenting, satt och greja i photoshop, jag suuuger! Fast ska lära mig det bättre för det var dock jävligt dyrt, 600 (skryyyt, skojaaa ta de lugnt nej men ahhhhh , puss så längeeee :D 

 
 

Ursäkta för kvalitén men måste andvända min rosa digitalkamera (HAHAHA) för jag har en lånemobil som suger som man inte kan ta kort med (samsung galaxy gio för 990 kr om ni va intresserade!!) för jag har inget minneskort tydligen, för min mobil är inne och lagar skärmen ÄNTLIGEN HAHAHA,,,,, lämnade in den 24 maj och fick ett sms 1 månad senare att den va klar så skulle jag få den men då var helvettet fortfarande sprucken jäääävla fitt 3 som suger usch för de blev ngt fel så dom fick skicka tbx den så nu väntar jag !!!! ;@@ o så först sa dom att de skulle kosta 1300 att laga skärmen men nu har fitt äckel 3 HÖJT PRISET till 2100 kr ?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!? ÅÅhhhhhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0