Shoppingcenter granne med mig ;)

Jappjapp ni läste rätt, har hört att de ska bli ett shoppingcenter här, o de har varit man typ sagt länge nu? xD Men tydligen är det bestämt nu och jag vet inte när det ska börja byggas, hoppas att det är klart tilll nästa sommar dååå! :D Fasen va glad jag blir då <3<3<3 Dööör, hoppas det finns en mc donalds där då, skoooojaaaaa!! Ska faktiskt ut o röra på fläsket imorgon, kanske :D Men det tror jag allt, om inte Irma kan ska jag pallra mig ut själv!
 

Imorgon ska jag till Grebbestad och va där hela dagen/natten, HAR INGEN ANING HUR DET BLIR MED INTERNET, men ska göra tidsinställda, till minst halv 6, men får låna någons mobil o blogga får, om det funkar dvs. ;) Men mer om det imorgon, för nu ska jag fixa inlägg, sen sooooova, åh va skönt<3<3<3<3
G'night people :D 
 
MARRY ME!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0