Pengar

Just nu sparar jag pengar, eller jag kommer ju bli av med alla när jag ska till Liseberg men xd Får börja spara efter de!  
Jag vill bland annat inskaffa ett par Jeffrey Campbel lita, i svart... Dom är väldigt dyra dock, eller nej nu va jag smaaart, jag fyller ju år i septemeber, dåååå ska jag önska mig ett par, fan vad jag är bra :D

Men iallafall...
Jag villl, eller ska köpa nya kläder... Just nu behöver jag koftor, i alla färger... Vill köpa en  sånhär snygg goosiii mjukisdress, av märket Ed Hardy, har ni hör talas om de? Mest så köper man det utomlands, iallafall jag :$ Dock kanske det är fejk men en kofta från Ed Hardy kostar ca. 1000 kr så lika bra att köpa billigt utomlands! :D
Asgoooos att gå runt med hemma ju! :D
 

Iallafall... 
Så vill jag ha en sånhär snygg jacka, bara jag som tycker dom är sjukt jävla snygga?!?!??! :D Undra hur mycket en sån jacka kostar, vet någon? Sen vill jag ha en Kenza jacka 9 också... Mycket jag vill ha, höhö...
 
 
Och sen liksom vanliga kläder, behöver underkläder också, och snygga stickade tröjor inför hösten/vintern, naaaajs vääää! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0