New haircut...

Jag ska ju som sagt klippa mig snart, eller snart och snart, någon gång i Augusti iallafall! :D Då tror jag att jag vill klippa mig som Taylor Momsen, (hon som spelar Jenny i gg). Det korta håret hon hade, så daaaamn snyggt!! Kort, tunt och uppkilppt! ;)
Jag gillar tunt hår faktiskt, så lite att hålla reda på ;) Nej men dom flesta kanske vill ha tjockt hår? Jaja om jag vill ha tjockt hår så sätter jag bara i clipsen :D
 

Men jag trooor att jag ska klippa mig såhär, hhihi
Bilderna på håret är lite olika, men typ såhär! Dock vet jag inte om jag vågar klippa lugg, vad tycker ni?....
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

du skulle passat jätte bra i lugg! :D

Svar: haha kanske de, vet inte om jag vågar! ;)
annie lundbohm

2012-07-27 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0