Mitt rum...

...är just nu kaos. Det ser hemskt ut och jag skämms över min tapet o hur konstigt möblerna står, hahahah :( Ska göra om här inne, eftersom min låtasa pappa aldrig kommer göra nått åt saken för han är så lat så ska jag ta saken i egna händer så det äntligen händer något här inne!! 
Jag har en kärringtapet (ursäkta uttrycket) men den är grön/rosa med typ blommor, så fruktansvärt ful så det är HEMSKT!! 
 

Jag ska iallafall ha en mörkgrå färg hade jag tänkt mig, ska köpa usa kuddar, har dock redan 2 men vill ha minst 3 till, finns massa olika på happyprice! :D Sen vill jag också ha en stoooor tavla på brooklyn bridge!:D 
Så till helgen (HOPPAS JAG !!!!) ska jag tvinga med mig mamma eller min låtsaspappa till att köpa färgen + spackel för skulle tydligen spackla innan, fråga mig inte vad det ääär.
 
Men såklart kommer det bilder när allt är klart!! :D:D:D
Kooooollaaaaaaaa, såhär ser det ut nu, piiiinssaaaammmmtttttt.....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0