Massa maneter

Vi gick ner till havet förut och skulle bada, så va det fullt med brännmaneter :( De sööög ju... 
Oooom någon har smsat/ringt mig och inte jag har svarat så är det för att jag har ingen täckning här, det har stått "ingen service" sen sex... Har ju haft täckning alla andra gånger jag har varit här ju -.- Sååå omni vill mig något så skriv i fb chatten! :D
 
Siiter just nu och kollar på en norsk terrorist film, den är rätt bra faktiskt ;) Det är några terrorister som sitter just nu inne i en tv studio osv. Jaaaja :D Täntke baka något, typ kladdkaka? Har så tråkigt, gillar inte att sitta stillaaaa...
 
Haha kortfilmen... det tog faktiskt 2,5 timmar att filma/klippa ihop, jaja, det blev som en trailer ;) Men kul va de, tidsfördrift! ;) Har massor grejer på min dator som jag inte har lärt mig än, men jag tar en sak i taget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0