Löshåret

Har precis duschat, så har Irma hjälpt mig med löshåret. Det va en jättebra färg när jag fick de, INTE ALLS DEN PÅ BILDEN FÖRUT. Heeeelt annorlunda? :O Tur för min del! ;) Jag menar, hellre för mörk än för ljus färg för man kan ju bara använda silverschampoo 2-3 gånger så blir det toppen!
Jag använde bara silverschampoo en gång, för färgen var lite gul/orange typ men efter silverschampoot blev det hur jävla bra som helst, sååååhääääääääär nöjd verkligen!! :D 
 

Blev lite grinig på Irma för det var hon som tvättade håret, när det verkligen var skitgrått, men det blir ju så av sliverschampoot, så var det fortfarande grått när hon hade haft vanligt schampoo 2 gånger och sen balsam, men när hon blåste håret blev det såååå bra! :D:D:D Ångrar mig inte alls över vilken färg jag köpte! :D
Ni får lite dåliga cambiler, men bättre bilder kommer upp imorgon eller nått! Satta upp det i toffs nu så det inte är ivägen, ska nämligen hem till en kompis som bor i grebbestad sen så! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0