Lööööördag


Åh, det är fint väder idag <3 Väntar på att mamma ska vakna, haha damn klockan är snart halv tolv och mamma sover typ till 8 vanligt? Men hon och Ulf kom hem halv 2 inatt för dom hade varit på ett 40-årskalas så det är ju inte så konstigt ;)
Själv satt jag uppe till två inatt och gjorde inlägg, haha maaas! Så hade jag ställt klockan på 10, så jag skulle ut och springa, men då hade tydligen min mobil haft nått ryck mittt i natten och stängt av sig så alarmet ringde inte, så jag vaknade halv 11, och då skulle jag inte hunnit för ska iväg vid tolv, troooor jag. Om mamma är vaken då!;)
 
Ska till stranden, så tar vi dagen som den kommer! :D Vi ska girlla och ha det braaa! Har gjort tidsintsällda fram till klcokan 6, men tror jag ska göra ett till för jag tar inte med min dator för min väska är redan proppfull, men pappa har en dator så jag kan blogga från den om hans internet funkar, men ah ska försöka uppdatera så mycket jag kan, puss! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0