Hissar bra grejer

Tänkte först göra en dagens hiss/diss, men jag kom inte på några bra dissar förutom att kläderna i butikerna är inte snygga, typ gina? hittar max typ 2 plagg som är snygga, tycker att alla affärer kan komma med nya kläder nu! :D
 

Iallfall, så hissar jag Lóreals hårinpacking, Elvital den är jättebra om ni frågar mig, det finns ju massa olika, har denna och den rosa som jag inte hittar just nu..
Sen hissar jag också Schwazkopfs grej, vet inte vad man ska kalla den? xd Men den ger håret näring, glans och så skyddar den mot solljus, den luktar aaaasgott! :D
Jag hissar också Lóreals grej, silk & gloss sak, det är ett värmeskydd som är asbra, har den i alltid när jag blåser håret för efter så är håret rakt, ersätter plattången, tyyyyp! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0