Haha...

Kom hem för en stund sen, nu skulle vi vaxa benen. AAAAJJ.... Så funkar det inte, blir så suuur... Vet någon varför? Så nu gick jag med håriga ben, i onödan... :/ jaja värt ett försök iallafall! :D 
 
Har ju vart på stranden idag, jättehärligt va deee, fast lite kallt var det ibland... Är hemma en snabbis nu för ska duscha av mig och byta kläder, sen ska jag tillbaka till Grebbestad igen, bussen går 18.30 så får skynda mig lite.... Sanna, Irma o jag ska grilla + bada på stranden ikväll, sen sover vi här så det blir asnice! :D Man får ju passa på när vädret är ok..
Så jag får uppdatera från Sanna mobil typ, så ah... Förlåt för asdålig uppdate men det är svårt att hinna sitta inne vid datorn när det är sommarlov, kommer bli mycket enklare när min mobil kommer! Saknar den så in i *******!! :'OOO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0