Haha

Blev då inte så nöjd, kunde bara måla med nagel-penseln på ena handen för jag kan verkligen inte med vänstern, knappt så jag kan måla på vanligt nagellack på min högerhand...
 
Jag la på nu sista lagret med ett genomskillnit (stavning haha?) nagellack så ska jag se om den blåa färgen håller längre, för när jag målade mina naglar förra gången så började de gå bort dagen efter...
Men det är depends naglack jag brukar andvända, för dom är mer "lösa" än dom från isadora men jag har några från isadroa med, dom kanske är bättre? Fast deras naglack är så tjockt så de tar tid att torka, jaja nu ska jag sluta tjata om nagellack haha...
Meeen iallafal, så tror att "klistermärkerna" jag satte på håller längre nu också eftersom det är ett lager över dom, annars går dom bort den dagen man sätter på dom typ? :p
 
 
HAHA åt helvette, fan då xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0