Godmorgon!

Idag så pallade vi inte gå ut och springa eller gå, haha det beror nog på att det är fint väder idag? ;) Vi har iaf nyss käkat frukost och om typ en halvtimme ska jag åka med mamma och dom till edsvik hehe :D Så där kommer jag tillbringa dagen... Man får ju faktiskt passa på när det är fint väder!! :D
 
Vet inte än om det blir att jag ska åka på dendär släktträffen, för det var masssa maaaas, men det får jag reda på under dagen, helst vill jag nog skippa det för det ska vara fint väder imorgon så ska jag som sagt sitta i en bil hela dagen, inte så kul va :( Älskar att åka bil när det regnar (a) 
 
Ska iallafall fixa några, typ 2 (?) tidsinställda nu så kan jag också uppdatera under dagen, men hoppas ni kommer ha en bra dag, kiss!<3
En bild från igår, sne dock men hinner inte ändra på det...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0