Gissa vad jag gör? ;)

Nu ligger vi och kollar på Gossip girl, haha men det är så bra!! Tycker ni borde se de, eller ni tjejer iallafall ;) Finns att ladda ner på tanka fetast :D
 
Väntar på att mamma ska komma hem, för hon ska visa hur man spacklar, gjorde ju aldrig det igår för Ulf jobbade vid datorn hela dagen så han fick ingen tid att visa mig, vet inte hur det kommer på för mig och mamma då men xD 

Vet ni? Jag ser faktsikt fram emot jämtland,  LITE. Ska bli skönt med lite omväxling, fast det roliga kommer ju vara bilresan, haha.... :D Ska se till att batteriet på datorn är fullladdat så kan jag ha den hela vägen, eller nästan, ett fullladdat batteri håller typ 5 timmar? :)
Usch, måste färga min utväxt, ska göra det sen eller imorgon, innan jag åker iallafall!! :O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0