En listaaa


Nämn något som gjorde dig glad igår: 
Att de va varmt såklart :D

Vad gjorde du kl 08 imorse:
 Sooov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid datan 

Det sista du sa högt: VART SKA NI?!

Det senaste någon sa till dig: hejdå

Vad har du druckit idag: vatten

Vad var det senaste du åt: gissa.. :(

Vad var det senaste du köpte: ehm, de va väl de vi köpte med oss tilll stranden igår kväll, grillen o de ;)

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit haha

Vad är det för väder hos dig nu: naaaatt! :D

Godaste glassmaken: Alla ;)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: 
Asså nej...

Sover du tungt: normalt 

Drömmer du mardrömmar: Jaa ibland :/

Trivs du med ditt jobb: Vilket haha?...

Favoritklädsel: jeansshort, ett virkat linne, smycken, converse kanske ;)

Favoritlåt just nu: tyyyp, trun to you (aaa)

Vad ser du om du tittar till höger:
 väggen :D

Vad gör dig glad just nu: att jag ska se på gossip girl :D

Vad ska du göra härnäst: se på gossip girl sa ja ju ;)

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Humör just nu: Glad väl

Favoritgodis: CHOCKLAD.

Kläder just nu: en oversize tröja

Sommarplaner: resten av sommarn ska jag ta vara på tiden vääää :O

Hur många kuddar sover du med: 6, fast jag använder bara en eller två xd

Spelar du något instrument: .nej.

Morgon eller nattmänniska: Både och :p

Vad är viktigast för dig:
 vet inte

Är du kittlig: kanske ;)

Snarkar du: fråga inte mig ;D

Stjärntecken: jungfru :)

Äckligaste insekten: vet inte, är egentligen inte så rädd för insekter, bara typ spindlar, inte små, eller jo , ormar, sånt som flyger, typ inte många :p

Längtar du mest efter just nu:  Liseberg! :D 

Meeen kom på nu att detta är ett tidsiställt, så vissa av frågorna kommer inte stämma när detta kommer upp, men tänk er igår kväll iställe! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0