Dehär med att vara brun...

Kommer ni ihåg att på vintern, så får alla, eller många bloggare typ panik över att dom är bleka? "ÅÅh ser ut som ett lik måste sola, amaaagad" Nej men typ, haha har ni tänkt på de? ;) Visst klart som fan att man, eller jag iaf vill vara brun! Men jag får inte ångest över att jag är blek, varken på sommaren eller vintern... Vi bor i sverige, inte turkiet ELLERHUR, dom flesta är bleka på vintern? :D , tyyycker bara det är lite störande...
Men nu på sommarn, hade det ju vart fett och få  färg så man blir brun till skolan , bara jag som tänker så? hahah:(
 Detta inlägget är dock inte menat till någon speciell person så ni vet deeee vä! :) 
Såhär lite färg har jag... :/ Denna sommarn suger ju... 
Hahahah dock ser jag myyyycket brunare ut på bild, är verkligen inte brun helt seriöst xD Nått fel på min kamera, :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0