Dagens hiss/diss

Nu kör jag igång med dagens hiss och diss, gör det inte varje dag men iblaaaaand bara! :D
 
 
1. Jag hissar silverschamppo! Perfekt för dig som vill ha lite ljusare hår utan att färga/slinga, för de hjälper verkligen! :D Jag har ett från matrix som jag köpte hos frisören, det är aaasbra! :)
Såhär ser det ut! ;D
 
2. Instagram, älskar den appen, ni som inte har instagram tycker ska ladda ner det men en gång! En blandning mellan facebook/twitter/dayviews. Man gillar/kommenterar andra bilder, man föjler andra och man lägger in bilder, aaaskul är det, haha... :D
 
 
3. Blogg.se's nya "funktion" Sååååå bra!! :D:D:D
 
1. Jag feeetdissar personer som tror dom kan snacka skit om andra utan att den "drabbade" får reda på det! O sånna som inte tål att se andra som är lyckliga, som alltid måste förstöra!! Såååå lågt......
 
2.FACEBOOK! Hatar facebook, vill ta bort mitt account men vill ändå inte missa något? Det är BARA fullt med massa skit, typ the typical blabla, gilla om ni vill ge ungen mat, gilla om du tycker hon är snygg, o sånna trolololo grejer, gaaaah blir seriöst galen!! Man får ju verkligen upp sånt hela tiden fast man inte gillar den sidan för det står "blabla har gillat blablas foto" så störande ......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0