Cirkus

Bara jag som aldrig växer ifrån cirkus? (a) Nej men ska dit sen, med mina småsyskon, så har man en anledning varför! ;) HIihihihihi
Kom nyss hem iallafall, kom inte så långt på köket haha... Men det är så jävla rörigt, det ligger verktyg och andra saker överallt, skräääp o allt.... Ni kan få se bilder! Köket är rätt litet dock men, det bli iaf bra bra! ;D

Imorgon ska det bli fint väder, då ska jag till stranden tror jag, och efter det ska jag, sanna och kanske irma då om hon kan, sova hos pappa! :D Har ju städat lite där idag o så lova han att han skulle grilla åt oss! :D Så på kvällen ska vi typ nattbada, gå på bryggan och chilla hela natten, eftersom pappa bor på bästa stället, i ett hus typ 50 m från stranden och 20 m till bryggan, så naaajs! :D Men ah, hörs senare!:)
 
haha vet inte om man ser så bra men fick en keps av han på sjöbjörnen ;) Det står typ kopparberg på den :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0