Back on track!

Hej allihopa!
Nu sätter jag igång och blogga igen, ett stooort tack till Matilda som har gjort min design & header igen, taaaack!! :D 
Det va ett tag sen sist nu...Men nu kör viii vä! ;) Har inte så mycket mer att skirva haha, ni känner mig ??? Om inte så gör ni nog de snart! :D 
 
Jaaag slänger in några bilder, eller har då fan nästan inga bilder på denna datorn än, har ju en nyyy för min andra gick sönder vill ni veta hur?? Jag skullle sätta i sladden till mina hörlurar så satte jag i den grejen i usb-hålet så blev det typ en kortslutning så den dog, hahaha... Men har en macbook nu (skryyyyter, fast nej -.-), den är aaaasbra rekomenderar deeeen verkligen, så lite tur var de ju att den andra gick sönder, men pappa ska få den, han ska skicka in den på lagning såå!:D :D nu blev det lite långt haha,  men uppdate later on!  :DD
 Några bilder från när jag och Rebecka tog kort, ego girl #1 skoojaaa puss! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ZOOMSISTERS / matilda ♥

Fin! :)

Svar: du är sötnos! :)
annie lundbohm

2012-07-16 @ 19:18:36
URL: http://zoomsisters.blogg.se
Postat av: ZOOMSISTERS / matilda ♥

sv: Blev du nöjd med designen? ;)

Svar: ja verkligen, du är grym matilda! :D
annie lundbohm

2012-07-16 @ 21:40:33
URL: http://zoomsisters.blogg.se
Postat av: ebaaa

älskaaaaaaaaaaaaar bloggen! :D<3

Svar: haha naaaaw!! :D <3
annie lundbohm

2012-07-16 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0