Arg på mig själv....

Asså hur jävla dum kan man bli som jag?? Beställde löshår i fredags, clips från rapunzel... Smart som man är tar man en jävla cp färg haha kolla ??!!! INTE min färg :(( Gaaaah ångrar mig serri :/
 
Ibland så är jag då fan inte smart någonstans, men jag tror inte ens jag kollade på färgen såhär? jag kollade bara snabbt på denna bilden???? :OO
älskar mig själv <3333 men ser ni att det INTE ser ut som samma färg eller?!? 
jajaja, det kom igår så ska hämta de i grebbestad imorgon, för farmor beställde från hennes konto för det är pappa som betala men han har någon norge skit grej så ah det fick bli såhär men hoppas man kan skicka tillbaka de och byta färg för annars blir jag fan inte glad nånstans :(( Men vi får seee, kisss!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0