Är pigg som fan

Är övertrött eller nått? Vill ut och gå så jag blir av med energi, men det är mörkt ute ju :( Ska nog se på gg istället! ;) Kul att några bloggare har börjat kolla på det, eller ah 2 som jag vet ;) Men det är bara bra för serien är skitbra!!:D
Det är inte jag som härmar, gjorde tidsinställda igår kväll, eller så är det du som ser mitt inlägg och gör så det blilr publicerat tidigare än mitt 
 
Har iallafall käkat världens kladdigaste kladdkaka xd Den va svinäcklig, och grädden som jag vispa blev nästan smör, sådär klumpig? Kollade på den norska filmen medans jag vispade och typ 5 sekunder senare var grädden cp :( 
 
Imorgon kanske jag ska va med Irma, ska prata med henne och se hur vi ska göra osv.... :D Säger godnatt till er nu, vi hörs imorgon sunshines...............
haha euw
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0