Ännu en tråkig kväll...

Vad gör jag med mitt sommarlov? Ingenting... Paniik, kommer ihåg innan sommarlovet jag sa att jag skulle ta vara på varenda dag, men haha de gör jag ju inte :(
 
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, ska börja packa för på onsdag ska jag sova hos farmor och på torsdag ska jag till jämntland, yeeeey 10 timmars bilresa, verkligen något att se fram emot! :) Eller inte... Döööör.. 
 
Men iallafall så är det en jävla fitttråkig äckel släktträff som jag måste hänga med till? Känner ju ingen där, -.- NAAAJS kuuuul, så ska det bli fint väder på torsdag så sitter jag i en äcklig bil hela dagen, livet suger :( Har inte varit på humör på hela dagen, så fööörlåt ni som har smsat och jag inte har svarat, seriöst sry... :/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0