Ångest?

Ställde mig på vågen förut, skulle seriöst inte ha gjort de, har gått upp... Nu ska jag bli av med dom kilorna, vafan hände?... :( 
 

Sitter just nu och äter en äcklig frukost, jaaaja... Har 5-6 avsnitt kvar av GG så ska se klart hela säsongen nu ska jag kan börja se på säsong 3, här på min dator, ska ladda ner VLC men det gör jag sen, hörs senare i en vlogg kanske ;) kiss <3
 
En sak, kalla mig vad ni vill, bryr mig seriöst inte nu. Ska träna stenhårt nu, även fast jag inte har gymkort, men det går ändå.
 
 
Seriööööst, jag bryr mig inte om vad folk tycker, min bloggggggg....

Kommentarer
Postat av: Emmaa ♥

Annisötnos, du är jättesnygg som du är! Vågen är bara ett nummer, två siffror... Ovärda helt enkelt.

Du är snygg, pussis <3

Svar: önska att jag inte brydde mig om dom, men det gör jag :/
du är snygg emma, <3
annie lundbohm

2012-07-23 @ 14:26:03
URL: http://zoomsisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0