Åh fint väder<3<3<3

Såååå glad att det är ännu bättre väder idag än igår! :D Blåser ingenting och inte ett moln på himelen, det kanske inte blir en sånhär dag till på hela sommarlovet? Vem vet ;) Gissar på att alla badplatser kommer att vara så jääävla fulla idag, haha :D :D :D
 
Ska va med mamma och dom idag med (a) Har ingen lust med något annat, sen ikväll (tror jag) ska jag och Lisa ut till farmor och sova där några nätter, behöver komma hemifrån några nätter känns det som...
Mina släktningar från Frankrike är här nu också så jag tror att vi alla ska grilla ikväll, får se hur det blir med det :) Ska packa o så nu sen ska jag direkt till stranden! :D
Vet inte hur uppdatering kommer vara idag men... 
 
Iallafall så blev håret skitbra!! :D Är asnöjd, dock kan jag ej bada håret idag :( För då måste jag duscha, o jag ska inte duscha håret på några dagar nu för det är sönerblekt :( Får skylla mig själv haha! ;) Ska be mamma att ringa tilll friösen så ska jag klippa bort lite slitet hår! :D 
Har världens morgonfrilla typ, ännu värre om jag tar fram allt hår xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0