Ååh...

Asså är fortfarande sur för att appen hade damp igår... Jag klicka på publicera tusen gånger om frö den kom upp att det va "ogiltigt svar från servern", så trodde jag inte att det hade kommit upp ju :( Så jag gav upp bloggandet för kvällen typ... Jaja, förlåt för det! Blev ändrade planer så jag sov hos Irma, vi såg på gg, ovanligt ? Har redan kollat halva säsongen, hehe...
 
Men vill ni veta en hemsk sak?! :(:(:(:( Lisa smsade mig vid 12 och sa att mamma fyllde år imorgon, damn... Jag hade glömt bort hennes födelsedag? :( Känner mig hemsk.... Hon hämtade mig för en timme sen, så hade hon inte fått någon uppvaktning på morgonen? Seriöst........ Hon fick iaf ett pandora armband som hon har önskat sig typ, för länge? Hon vart glad iallafall! Jag och Lisa håller på och planera någon bra present till mamma, det lutar mot en pandora ring? Eller en belock till hennes armband eller någon fin tröja? Jaja jag vet inte, Lisa ska fixa nått, litar på henne! :D 
 

Sitter ute på altanen med mamma, Sara, min låtsasbror Simon och hans kusin, vi ska ut på sjön sen tror jag, härligt! Fast det blåser lite men.. :):):)
Hahahah visade mamma o mina småsykon camen på datorn, mamma slutade inte skratta, hahaha... xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0