vill hem nuuu

Nuuu är jag äntligen påväg hem! Är riktigt jävla ofräsch har badat men ej duschat, det är det första jag ska göra när jag kommer hem, lätt :D 
 
Saknar min vovveee, hoppas hon har det bra...  Har tagit massor av kort idag också, Lisa ställde upp som fotograf så bilderna kommer upp ikväll :) Har haft det rätt bra, vaknade imorse av att mamma knackade på fönstret klockan nio, hade egentligen tänkt att gå upp åtta för att hinna blogga men när klockan ringde så orkade jag inte för jag va förjävla trött...Åh vill hem till min älskiii säng!!<3 och badrum och kök och mammas mat!! Har inte mycket batteri på datorn nu så vi får höras när jag kommer hem, nuuu ligger statistiken på topp, yey! :D:D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0