Vill att det ska bli imorgon :$

Haha vill till skolan... Känns konstigt att säga det haha en jag vil diiiit och träffa alla NU?! 

Irma åkte iallafall vid 3, sen dess har jag suttit vid datorn hehe. Något tips på vad man kan göra en tråkig dag eller?! Får panik, nej nu ska jag ut och gå med min hund eller nått. Är på aaasbra humör idag och har vart det hela dagen! :D Hoppas det håller i sig i flera dagar nu, vilket jag tror ;) GIssa varför? höhöhöhöhöh.... Nej men faan va nice, tråkigt inlägg hejdå :p
 
Nej juste! Har fått mitt schema nu, ser riktigt bra ut faktiskt... Nästan, lite korta raster men ändå! ;) Vi fick christina i engleska, döda mig ?!?!! Ska få lasse i no o matte, alla säger att han är jättebra så jag får lita på de! Oooch så slipper jag kina!!! SÅ glad haha,!!! Ska få anna ist men hon är bra ;D
Man ser ingeting hahahahhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0