Skolan imorgon!!

Heeej på er goingar, läget? Mamma väckte mig som vanligt haha, skulle ju upp åtta :( Men  aja, vad händer idag då? Har lite grejer jag ska göra och efter det ska jag bara sitta vid datorn, gå ut med älsklingsvovven som är hemma, åh ska strax gå ner till henne :D
 
Har lite bilder o så som ska upp här idag, får lägga in som sen för nu orkar jag inte hehe. Är iaf på jättebra humör, skolan börjar ju imorgon. Haha första dagen är alltid roligast, tycker jag... Vill veta vilka lärare vi ska få för 7a mentorer skulle tydligen gå i pansion, hahahha dom har ingen mentor...... Joooda men det kanske inte ens är säkert, har bara hört det ;) 
  

 Tvätta löshåret

 

 Duscha

 

 Packa upp + städa

 

 Måla naglarna

 

 Vika alla kläder i min byrå, helt kaos.. Fast det kanske tillhör till städa men skitsamma :)

 

 Träffa Irma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0