Vart fan tog sommarn vägen egentligen?

Sitter och tänker på vad jag gjort i sommar. Ingenting. Vart med kompisar varje dag nästan, fast vi gjorde aldrig något såntdär skitkul.
Det roligaste denna sommarn va nog Haaks, fy i helvette va roligt det va, ska dit nästa sommar igen, fast med mer folk hihi! Nej det va galet kul, att jag aldrig har varit där förr? :s Visste inte ens att det va på scen på bönn, har alltid trott att det va på tanum strand? Haha konstigt ;)
 
Jag skulle ju göra massor av roliga grejer, shoppa, liseberg, smögen, stockholm o allt. Men tiden bara gick och det blev aldrig av? Hm..... Ser fram emot nästa sommar, känner på mig att den kommer att bli hundra gånger bättre!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0