Vad har jag gjort denna sommarn.....


Haha ingenting! Har typ mest vart med kompisar, vissa kvällar har vi grillat, andra dagar har vi vart på stranden, har inte gjort något speciellt alls. Lite skönt det faktiskt, för nu är jag tvärutvildad och taggad inför skolan. Har räknat ut att jag inte har gått upp tidigt en enda dag i sommarn! Hahahahah tidigast halv 9! Så idag tog jag fan rekordet med tio minuter, haha orkar inte... ;)
 
Men nästa sommar ska jag se till att skaffa mig ett jobb, för då kan jag jobba alla tråkiga dagar, men det jobbigaste med att ha sommarjobb är ju om man jobbar när det är fult väder, fyyy!! Nej menade fint väder haha, detta är ett tidinställt och jag ligger typ o halvsover, suck.. I
ALLAFALL så hade jag typ skolkat från jobbet då typ, om man ens kan de ;)
Men om man inte jobbar på en tråkig dag så kan man iaf dra till gymmet, det kommer bli så gött med gymkort, tror inte ens ni kan ana hur taggad jag är typ? hahahah...!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0