Vad är det för fel på mig...?

Är beronde av mat typ, nej men om jag äter så blir jag hungrig en timme efter, jag ooorkar inte! Åt hemma vid 6, så va jag hungrig dirkekt efter. Jag äter ju så jag är mätt, eller typ men det är jättekonstigt :( Önskar att jag aldrig va hungrig! :O
Ikväll har jag fan inte gjort någonting annat än att jag gick ut 45 min och gick med mamma förut, det regnade så jag va typ blöt när jag kom heeem. Har inte städat eller någonting, jag orkar inte. Får göra det imorgon, om jag orkar...
 
Vi har idrott direkt på morgonen så jag kan gå upp mycket senare för jag ska inte sminka mig eller så. Bara äta, klä på mig + sätta i löshåret. Ibland är det jävligt skönt att gå utan smink!! Jag bryr mig inte ett piss om jag är sminkad eller inte, egentligen ser man inte så mycket skillnad. Kan visa er någon dag! ;)
Men jag sminkar mig inte för att vara "snyggare" utan typ bara för att jag känner mig mer vaken o fräsch... :) Nej nu är jag jääääävligt trött, kan jag säga, sliten... godnatt<3 Har inte gjort några inlägg för imorgon, glömde helt bort det men det får bli som det blir. 
Har tappat blogglusten lite men ska försöka göra 4-5 inlägg om dagen, beror på vad jag gör osv. Neeej nu ska jag sluta tjata! :)
 
Heeeelgen har varit grym också, har vart hos bästavän så tiden har gått jäääävligt fort fast vi inte har gjort så mycket, heeheheh :D :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0