Trött som in i...

Hej på er!!
Dagen idag har vart riktigt bra, vädret har vart skitgött. Bättre kunde det inte bli! :D Inte alls så mycket folk verkligen, max 5 min kö på allt så jäkla gött! Fast det ska bli mindre bra väder imorgon men :/
 
Nu har jag precis duschat, det var nog den äckligaste duschen jag har duschat i, strålarna gjorde så jävla ont. Asså ni anar inte är säkert röd på hela ryggen, ååh... 
 
Sitter utanför stugan nu iaf och väntar på att alla ska bli klara så ska vi gå bort och käka och jag ska hoppa studasmattegrej, hehe! (a) Sen kanske vi ska spela minigolf åssååå! ;) Massa mygg dock....Men får stå ut en kväll till :) 
Sry för törra bilder, har knappt andvändit mobilen :/ Ska försöka ta bättre bilder imorgon hörrniiii!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0