Tråkiga kvällar

Asså jag gör inget roligt nu för tiden, bara är hemma och tråkar...
Vill göra roliga saker, men det finns inget att göra...? Varje kväll sitter jag vid datorn, men nu vet jag inte vad jag ska göra för jag har sett klart alla 4 säsonger av gossip girl, och man kan inte ladda ner hela säsong 5 utan bara dom 3 första avsnitten, buh :(
Funderar som sagt på attt köpa hela säsongen på cdon, så hinner jag se klart det innan säsong 6 börjar sändas på tv i september-oktober någon gång!
 
Iallafall så pratade jag med mamma om den jackan jag skrev om förut och den ska köpas! (Om den är snygg irl, och den sitter bra ofc) och så har jag en deal med pappa. Imorgon kväll hade jag planer för en gångs skull men då skulle vi grilla hos min farfar som bor i hamburgsund som jag aldrig träffar, jättekul... men vi kom iaf överens om att jag ska få fransskorna + fransväskan om jag följde med! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0