Torsdag...

Vaknade runt elva, åt frulle och nu sitter jag här hejdå.
 
Neeej men jag är sktisur för att mamma vill åka till stranden när hon ska hjälpa mig och måla det sista lagret så jag kan flytta iordning möblerna ikväll. Så sa hon att jag skulle målat tidigt imorse, så väckte hon mig inte eller nått, gaaah segt!! -.-
 
Vet inte vad som händer idag mer, är så trött/seg... Känns som söndag eller nått. Jag sov ju i Lisas rum inatt för mitt är kaos, och jag har sovit aaaasbra, får passa på när inte hon är hemma haha ;) Är ändå trött så vet ej varför.

Haha :( Vi är för besatta i gg, för där kallar serena och blair varandra S and B... Men jag typ skulle gjort vad som helst för att leva ett sånt liv som dom :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0