Tjaaaa

Har nyss kommit hem från rasta, gaaah det regnar asmycket ju, det ska åska sen tror jag? Usch jag hatar åska :/ Ska snart stänga ner datorn för en stund och börja städa upp på rummet, om jag orkar...
 
Imorgon ska jag ställa klockan så jag kommer upp klockan 10, ska fixa det sista med rummmet. Sen ska jag tvätta bilen så jag tjänar pengar till göteborg. Sen kommer min irma hit! Vi ska se på gg, haha som vanligt... Så ska vi beställa tandblekning, kanske. Haha vi prata om det för någon dag sen, det fanns någon som kostade 100 spänn så ah! ;) 
 
Skolan börjar snart ju, om två veckor och 4 dagar... Yey??... Nej men lite skönt ska det bli att ha någonting att göra om dagarna + att träffa alla kompisar igen! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0