Stugorna!

Såhär ser stugorna ut som vi ska bo i. Finns varken vatten eller toa, tydligen fanns det gemensamma duchar, toaletter osv. YEY....... Fast ne, men jag överlever! :) Dom är helt nybyggda så det är nytt o fräscht iaf, ska dela en stuga med lisa så. Det ser rätt mysigt ut ändå! Har paxat sängarna längst upp haha, en säng för mina kläder och en säng där jag sover i ;)
 
Alla här hemma klagar på att jag har den största och tyngsta väskan, haha den är INTE stor, har min "stora" adidasväska, en vanlig liksom. Så mamma sa att den inte fick plats där bak och jag vägrar ha en mindre för jag får knappt plats i denna, så ska den får stå vid mina fötter så alla kan lsuta klaga nu!! ;)
 
Har med mig jättemycket, som vanligt :( Försöker att inte ha med mycket alls, har tillomed lagt ut kläder men ändå är det mycket. Men vill inte glömma något liksom! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0